Thursday 5 April 2012

The Whistles Vol.3: Aphrodite


The Whistles Vol.3
APHRODITE
A compilation by The Whistles

Artwork by Natalia Swarz











01.Dënver - "Los Adolescentes"
02.Adrianigual - "Arde Santiago"
03.Oh Margot - "Beatiful Embracement"
04.Prehistoricos - "SonidosSagrados"
05.Alex Anwandter - "Tatuaje"
06.Intrépidos Navegantes - "Enmudecida"
07.Isla De Los Estados - "Balanceo"
08.Pequeña Orquesta de Trovadores - "Caramelos de Limón"
09.La Reina Morsa - "Navegar"
10.BOSQUES - "Que No Son Pájaros"

11.Hipnotica - "Estamos Bien"
12.Rayos Laser - "Me Persigue"
13.Sir Hope - "Del Cielo Gris Al Sol"
14.TV Gamma - "Me Pasa"
15.Los Jardines de Bruselas - "Diamonds"
16.Protistas - "Incendio En Mi Corazón"
17.Fakuta - "Aeropuerto"
18.Violeta Castillo - "Mi Cárcel"
19.Adrian Juarez - "Mi Asesino"
20.LYMON - "Modernito"